Ikastetxe-lehiaketaren irabazleak ditugu!

2019(e)ko Ekainaren 12a, Asteazkena

Ikastetxe-lehiaketaren irabazleak ditugu!

Gure ikastetxe-lehiaketaren arrakastaren ondoren, erabilera bateko plastiko kontsumoaren inguruan gure eguneroko ohiturak hobetzeko ideien ekarpenera zuzenduta dagoena, berri onak ditugu! 120 ume 27 bideoekin adierazi digute ingurumenarekin konprometituta daudela eta irabazleen hautaketa, hainbeste ideia onekin, zaila izan da.

Ekainak 12an saria eman diegu parte hartu duten lau ikastetxetako sei taldeei. Baina, zeintzuk izan dira saria eskuratu duten zorionezko taldeak?

Nerea, Naroa, Rubén, Aimar eta Ángel, Guardiako Víctor Tapia ikastetxekoak, saria lortu dute SPO al rescate-rekin, Ane, Eider, Naia, Irati eta Laia Toki Eder ikastetxekoak Luchadoras del plástico-rekin bezala.

Olabidetik OP5 (Nawal, Inés, Asier, Paula eta Aneren taldea) eta Txikitxurris (Ana, Izaro, Lola, Haizea eta Olairekin osatuta) taldeak saria lortu dute, Mendebaldea ikastetxearen Dalí (Maialen, Laida, Hiart eta Lunaren taldea) eta Eco-team (Nahia, Maitane, Kenia eta Iratirekin osatuta) taldeez gain.

Baina, zein da saria? Talde irabazle guztiak ekainaren 14tik 16rako asteburuan zehar Aragoi Autonomia Erkidegorako joan-etorriaz gozatuko dute, kanpoko ekintzen bidez ingurumenaren balioa azpimarratzen duen esperientzia bizitzeko.

Itxura ona dauka, ezta? Egindako lana eta gero sariaz gozatzeko ordua heldu da. Vital Fundaziotik guztiei eskerrak ematen dizkizuegu parte hartu eta gurekin bat zuen ingurumen-konpromisoa jartzeagatik!