Edalontzi berrerabilgarriak jaietan

Erabili eta botatzeko edalontziek eragin negatiboa dute ingurumenean. Santiago eta Andre Maria Zuriaren jaietan, mota horretako milaka edalontzi behin erabili eta bota egiten dira. Beste ontzi batzuekin gertatzen den bezala, horien kontsumoa murriztu behar dugu, gure inguruaren mesedetan.

Horregatik, eta Vitoria-Gasteizko Udalarekin lankidetzan, Santiago eta Andre Maria Zuriaren jaietan, erabili eta botatzeko edalontziak itzultzeko beste batzuekin ordezkatzeko ekintza abiaraziko dugu, hartara, hondakinak eta isurtzeak saihestuko dira.

Bideoa ikusi

Lor dezagun jai hauek ingurumenarekin adeitsuagoak izan daitezela!

Itzultzeko edalontzi bakoitzeko erabili eta botatzeko plastikozko 5 edalontzi baino gehiagoren erabilera saihesten dugu.

Nola funtzionatzen du

Lortu ezazu zure edalontzia atxikita dagoen ostalaritza lokalen batean 1€-ren truke

Beste erronda bat nahi duzu? Beste edalontzi garbi batengatik ordezkatuko dizute.

Nahi duzunean itzul dezakezu ekintza honi atxikita dagoen lokal batean eta ontziaren zenbatekoa itzuliko zaizu

Prozedura honi esker, jaien ingurumen-eragina txikiagoa izan dadin lagunduko duzu.

* Gehienez, 5 edalontzi itzul daitezke pertsonako

Hemen       Aquí

Edalontzi berrerabilgarriak

Zure kontsumizioa edalontzi berrerabilgarrian eskatu ahalko duzu atxikitutako edozein establezimenduetan. Zeintzuk diren jakin nahi duzu? Ikusi ezazu mapa.

Zure lokalak proiektuan parte hartzea nahi duzu? Jar zaitez gurekin harremanetan!

actividades@fundacionvital.eus

Ohiko Galderak

Zenbat balio du itzultzeko edalontzi batek?

1 €-en truke lortu dezakezu bat.

Non lortu dezaket edalontzi bat?

Ekintzari atxikitako ostalaritzako edozein lokaletan ...

Zein lokal dago ekintza honi atxikita?

Web gune honen azpiko atalean jarriko dugun mapan ikusi ahalko dituzu. Gainera, lokal guztiek izango dute barruan edo sarreran kanpainaren bereizgarria agerian itsatsita.

Nola berreskura dezaket edalontziaren zenbatekoa?

Ekintzari atxikitako edozein lokaletan entregatuta.

Edalontzia alda diezadatela eskatu dezaket?

Bai, zerbitzariari eskatu eta garbi dagoen bat emango dizu.

Noiz egongo da jardunean edalontzi berrerabilgarrien sistema?

Uztailaren 24tik 25era eta Abuztuaren 4tik 9ra.

Zenbat edalontzi itzuli ahal ditut?

Pertsona bakoitzeko gehienez 5 edalontzi itzuli ahalko dira.

Nire lokalak ekimenean parte hartzea nahi dut.

Ostalaritza-establezimenduek informazio guztia lortu dezakete eta kanpainari atxiki 629 186 077 arreta-linean edo actividades@fundacionvital.eus helbide elektronikoaren bidez.

Ekimena: