plastikorik ez

Ingurumena zaintzeko neurri beharrezkoenetako bat plastikozko produktuen kontsumo arduratsua da. Plastikoaren ekoizpena izugarri igo da azken urteetan eta dakigunez, gure planetarako eragin oso kaltegarria du ingurumenean. Plastikoaren kontsumoa murriztu behar dugu, gure lurraldearen ingurumenaren aberastasunaz gozatzen jarraitu nahi badugu.

Plastikorik ez da ekimen hutsa, mota horretako materialen kontsumoa murriztera baino harago doan ekimen programa baizik.

Gurekin bat egingo duzu konpromiso horretan?
Plastikorik ez programan prestatu dugun guztia aurkeztuko dizugu.

ideien eskola-lehiaketa

Vital Fundazioan jakin badakigu zein garrantzitsuak diren heziketa eta prestakuntza. Hainbat arlotan ditugu prestakuntza-programak, hala nola berdintasunean, hezkuntza digitalean edo sexualitatean. Orain lehiaketa bat abiarazi dugu, gure lurraldeko eskola-taldeek euren ideia ekologiko onenak aurkeztu ditzaten.

Era didaktikoan, Arabako ikastetxeetako ikasleek gure ohiturak hobetzen lagunduko duten irtenbideak, ideiak edo ekintzak aurkeztuko dituzte, gure ingurumen-ohitura txarrak murriztea ahalbidetuko dutenak edo gizartea ingurumenaren zainketak duen garrantziaz kontzientziatzen jarraitzeko balioko dutenak.

Eskola-lehiaketa

Gauzak aldatzeko ideia bat duzu? Begirada bat eman bideoari!

Bideoa ikusi

Hauek dira bideo irabazleak!

¡SP0 al rescate! (Colegio Victor Tapia)

La historia de la tortuga marina Mimi (IES Mendebaldea BHI)

Las luchadoras del plástico (Ikastola Toki Eder)

OP5 (Ikastola Olabide)